Sedaseda2 bebeğim yataktan düşmüştü 6 aylık falandı sanırım hemde yüz üstü kafasının üstüne düşmüştü burnu hafif kanadı ve yara olmuştu ömrümden ömür gitmişti onla beraber bende ağlamıştım kimse istemez yavrusunun canının yanmasını ama İnan bana sen ne kadar korursan kollarsan kolla olacağı varsa oluyor çok şükür 1,5 yaşında şimdi görsen maşallah o kadar hareketliki hergün biyerlere vuruyor kendini 🤦 küçük olduğu için korkunu anlıyorum ama yarına kadar gözlemle sonrasında birazdaha yüreğin ferahlar Allah’ın izniyle bişey yoktur aglamalarda korkusundan kaynaklıda olabilir yüksekten düşmüş korkmuş seninde korkunu hissetmiştir endişe etme yani canım herkesin başına geliyor buna şükür diyelim Rabbim beterinden korusun