Svlnrayz yanma durumunda once suya tutmak lazım. onun disinda bence ilk etapta acile bi getirin. o kızarıklık gitgide daha kotu oluyo cunku. acilde pansuman yapiyolar. acısı gidiyo. sonra iz kalmamasi icinde kantaron yagi, yumurta sarisi yagi ve havaciva bitkisi+balmumun yapılan yanik kremi var. bunlar iyi gelir. ama siz acile getirin. orda tutanak tutuyolar. iz olursa ilerde problem olmasin diye kayda alınıyor. mutlaka gidin