Çok iyi anlıyorum. 16 aylık kızımın oglunuzdan farkı yok, ben de bir şey yapamıyorum. Kaşla göz arasında, saniye ya saniye durmuyor. Sürekli zarar… Her bebek böyle değildir, sanmam… Acaba bir eksiklik ya da fazlalık mi var, ama normal dışı bir şey kesinlikle var :(