Mert1020 16 aylık oğlum bugun gözlerinde kızarıklık oldu kayınvalidem çayla sil dedi yaptım ama geçmedi başına gelen varmı ney iyi gelir başka
hilalibrahimkartalms Mert1020 benim kızımda çapak oluyordu bepanthol un göz damlasini kullanmıştım belki faydası olur denemelisin
Liyaninannesiiii Mert1020 kızımda vardı bana bulasti. Buda şuan salgın sanirim😒😒 netira göz damlası baya baya iyi geldi sağlık ocağında yazdirabilirsnz
nuran0824 saglin canım benim annemde gelinde yegenjmde kardeşimde ananemde oldu sonra benim oğluma oğlum da babanesjne bulastirdi