Deletedmom0380 merhaba ilk dogumumda 8 ay sonra regl olmustum.panıkleyıp dr gittiğimde bunun aslında çok iyi oldugunu düzenli emzirdiğinzden bole demişti.memeler 2/3 sa bir uyarılıyo sütle doluyo progesteron hormonu salgılanıyo henüz adet gecikmesi normalmiş.hatta eskiler buna sut koruyo derler😌kızım ne zmnki ek gıdadan daha fazla almaya basladı o zmn emmesi azaldı o ay regl olmuştum ve sütüm müthiş azaldı.reglden sonra eski haline döndü. şimdi ikinci anneliğim 5 aylık oğlum daha regl olmadım ek gıdaya gectikten sonra emzirme aralığı uzadıgında başlıyorum regl olmaya.