Merhabalar,
Benim bebeğim 2.5 aylık. Yaklaşık 2-3 gündür ciddi derecede salyası akıyor. Üzeri sırılsıklam oluyor o derece. Ayrıca sürekli köpüklü köpüklü tükürük oluyor dudağı. Diş çıkarmak için erken olduğunu düşünüyorum ama diş çıkarıyor olabilir mi? Neden olabilir?