_anne_ biz de defactonun tulumlardan kullanıyoruz içinde sadece normal zıbınını giydiriyorum ama uzun kollu giydiriyorum kışın hep. Yatırınca battaniyesini öylesine bacaklarına doğru atıyorum ki uyku tulumu alma sebebim bacaklarıyla doğduğundan beri üstünü çok güzel açıyor tekmeleye tekmeleye hala da öyle o örttüğümü de açıyor çoğu zaman ama üşümüyor ki hasta olmadı şimdiye kadar ☺️ İnsanın içi rahat etmiyor yine de illa örtmek istiyor analık işte ben de dizlerinne doğru atıyorum örtüsünü 😅