20 aylık oğlum şişe kapağını açıp kapatıyordu. Şişede benim elimdeydi. Bir anda kapağı ağzına aldı. Parmağımı soktum çıkar demeye kalmadı yuttu gitti kapak boğazına. Parmağımla çıkarmaya çalıştım olmadı. Annemle abim babamda oturuyordu. Onlarda ayaklandı annem çekil dedi hemen soktu parmağını. Öğürdü oğlum, içtiği suyu kustu. O anda kapak çıktı çok şükür. Ay hala elim ayağım titriyor yaa.