cinarrrrr bence daha erken , sütünüz bi etkilenirse çok koyar insana . Gereksiz tatlı şeyler yemeyin üç öğün dengeli beslenin gerekirse hemen gitmesin kilolar yani en azından 2 ay daha sabredin , 6 aylık olduktan sonra ek gıda da devreye girince biraz daha dikkat edersiniz ☺️