Ben sağlık çalışanıyım, benim kızım da antibiyotik kullanırken çok ciddi pişik oldu, ben temetex krem ve trosyd krem aldım eczaneden ikisini de günde ikişer kez sürdüm daha önceden doktor öyle tavsiye etmişti siz yine doktoruna sorabilirsiniz tabi ama aklınızda olsun, geçmiş olsun 🙏