Defne16002 Merhaba anneler yenidogan bebeğimin tsh degeri yüksek çıktı hipertiroidi rahatsızlığı olduğunu öğrendik. Bu durumu yaşayan var mı aranızda çok endişeliyim
Defne16002 AysuL merhaba gelisimi çok şükür olması gerektiği gibi ilerliyor .doktor kontrolünde bir problem olduğunu söylemedi
MirzaninAnnesiiiiiiiii Merhaba aynı durum bizde mevcut fakat bizimkisi yavaş çalışıyor tedavisi aynı ilaçla oluyor endokrin bölümüne muhakkak görünün benim bebeğim 3 aylık ilaç kullanıyoruz yakın bir arkadaşımın kızında da hızlı çalışıyordu tedavisi aynı ilaçla devam etti