DurriMeknun_ _Gamze_ Rica ederim canım yukarıda Abla yazmış ilacın ismini unut ondan da alırsınız ağrı kesici kullansın Çünkü çok acı veriyor süt bırakmak
DurriMeknun_ _Gamze_ Merhaba benim sütüm de azdı bu süt az olmakla ilgili değil canım doluyor yani anlatılmaz yani s Ama İnanır mısın insan yatamıyor bile o ablanın dediği ilaçtan alacağım ben Keşke daha önce alsaydım ama artık olan oldu
DurriMeknun_ Ysgl26 Çok teşekkür ederim keşke bilseydim daha önce alsaydım ilacı canımın çok acıtıyor o ilacı Bence her anne alması lazım gerçekten bu süt çok acı verici bir şey ya soğuk su falan hiç fayda etmiyor