Benzer durumu yaşayan varsa fikir verebilir mi?
6 aylıkken sünnet oldu ancak üç kısmı dışarı çıkmıyor çocuk doktoruna götürdüm benim uzmanlığım değil çocuk cerrahisi görsün tekrar bi operasyon gerekebilir dedi. Sünneti yapan genel cerraha sünnetten 2 hafta sonra götürdüm bu normal mi diye derisi uzun bir sıkıntı yok dedi. Ama normal değil biliyorum şimdi 9 aylık tekrar operasyon gerekirse yaptırmalımıyım kafam çok karıştı. Erken mi yaptırdık diye kendime kızıyorum. Benzer durumu yaşayan varsa yazabilir mi?