3 aylık erkek bebeğim var cildi çok fazla kuru pıtır pıtır gögüs bölgesi omuzları nemlendirici kullanıyorum pek faydası olmadı. Şimdide karnında bazı yerlerinde kırmızı kabarıklar oluşmaya başladı süt ve süt ürünleri alerjisi olmasından korkuyorum tahlil yaptırdık sonuçlar çıkmadı henüz başına gelen var mı?