Benimde şuan bebeğim sariliktan yatiyr fototerapi ile düşüyor sonra tekrar yükseliyor, sabit kaldığında taburcu olucaz diye diye 6 gün oldu süt sagip göndermekten başka bişey elimden gelmiyor. Doktor kan uyuşmazlığı yok dedi ama bnmki b pozitif bebeğim 0 pozitif gruplar farklı oluncada sarılık olabilir diye yorumlar okudm nasıl gecick bilmiyorum