Merhaba hanımlar oğlum 2.5 yaşında eşim ve ben öğretmeniz şimdiye kadar sabah ve öğlenci olarak eşimle dönüşümlü baktık çocuğumuza ama okulumuz yıkılacağı için ikimiz de aynı saatlerde çalışmak zorundayız ve oğlumuza mecbur 5 saat bakması için bakıcı bulduk 3500 lira fazla mı normal mi daha önce deneyimimiz olmadığı için soruyorum ayrıca parayı başlangıçta mı verMeliyim 1 ay baktıktan sonra mı ?