Eğer emziriyorsanız kesinlikle akşam uyumadan sarımsak tüketin ve geceleri emzirin. Ben bu şekilde sarımsak kampı yaptım bir hafta hamdolsun kızım çok çabuk iyileşti. Sarımsak doğal antibiyotik ilaçtan daha etkili oluyor. Özellikle geceleri vücuttaki işlevi ve bebeğe geçmesi çok önemli. Tavsiyemdir mutlaka deneyin