9 aylık bebeğim var ve 5 haftalık hamileyim. Emziriyorum. İlk hamileliğimde çok fazla kilo aldım ve bel fıtığı oluştu. Kilolarımı anca verebildim. Tekrar o kadar çok kilo almak istemiyorum çünkü fazla kilo hareketlerimi kısıtlıyor ama sütümün kalitesi de azalmasın istiyorum. Tandem emziren var mı? Nasıl besleniyorsunuz?