kivitoannesii Bugün biberonla vermeye başladım mamayı sütüm gelmiyor arkadaşlar memeyi de almıyor lütfen bu durum üstünden gitmeyin neden kusuyor olabilir kafayı yicem
Mys01-01 kivitoannesii mama gaz yaptıgı ıcın arada gaz cıkarıp yenıden devam edın kusmaz reflü yoksa ama reflü varsa kaçınılmaz gavıscon verıyorlar
Egenim kivitoannesii yavaş yavaş canm . Dik turarak doyur . Meme gibi yatay olmasın cok. Bide 30 ml içti diyelim gaz cıkart sonra devam etsin . Memeye göre çok geliyordur. Bebeklerin henüz mide kapakları oluşmadı cok kolay kusar . Yedirdikten sonra omuzunda tut hemen yatırma .