ben tam 5 ay silikon uçla emzirdim.sütüm azalır,hep böle emmek zorunda kalır gibi kafamda kurup durdum ama hiç bir sıkıntı yaşamadım.her emzirme sonrası özellikle keyfi yerindeyken uçsuz denedim ama olmuyordu.ısrar etmedim,ama aralıklarla denemekten de vazgeçmedim.tam 5.ayına girmek üzereydi ki baktım uçsuz aldı o da son oldu zaten🤲 şimdi 6 aylık 1 aydır uçsuz emmenin keyfini yaşıyoruz şükür🤲 emsin de neyle emerse emsin diye sıkıntı etmemeye başlamıştım.açıkcası bir zararını görmedim.evdeyken sıkıntı yoktu da dışarda biraz zor oluyordu,bir de sürekli hijyenini sağlamak filan! yani çok uzattım ama emme refleksi geliştikçe kendiliğinden bırakacaktır emin olun😍 çok kafanıza takmayın emsin yeterli 😚😚