Devushka Oykummmmm hemen iyi bi dr a götür bizdede öksürük gözde kızarıklık vardı gittik dr hemen şurup damla fitil verdi öksürük ilerlerse bronşite zatüreye kadar gider Allah korusun
Oykummmmm Devushka acile gittik geldik simdi. Ilac onermiyoruz burnunu acın surekli dedi soguk alginligi dedi. O kadar oksuruk surubunda israr ettim 6 aydan once onermiyoruz vermiyoruz dedi gonderdi
BetulZumram Oykummmmm Oykummmmm burnunu temizledikten sonra zaten öksürükte azalma oldu bebeğimde inşallah sizinde kalmaz öksürüğünüz ☺️
Devushka Oykummmmm geçmiş olsun o zaman beslenmesine dikkat edin burnunuda açın evde buhar mak varmı o da çok işe yarar
Oykummmmm AyseAlyamm sabah aksam verdim ishal oldu bugun belki de ihlamurdan dolayi olmustur. Hic aklima gelmemişti teşekkürler
elif_eymen_umut Meraba ben yeni katildim. Benmde 2 aylik oglum var hafif oksuruk ve hirilti var 10 gun iconde 3 defa hastaneye gittik biseyi yok ddiler. Hafif balgam var ddi.. klameer verdi.. Acile gttk gecmeyincce alerji sirubu ve oksurugune iyi geleck surup verdi.. burnu tikali gibi denz suyu sikiyorum burnuna hala var geliyor belli ama cigerlernde bisey yok ddi. Nasil gececek bilemdim😔