zeynepoyku33 Hanımlar merhaba. Bebeğim 3 buçuk aylık gazı var baya. Zingo gaz damlasını bi arkadaşım önerdi gaza iyi geliyor ve uyku yapıyor dedi. Aranızda kullanan var mı memnun musunuz
busrasilra14 zeynepoyku33 uyku yaptigini dusunmuyorum ama bende zinco kullandim hep. Cok marka denedim ama zinco da sabitlenmistim hatta bebegim ek gidaya gectiginde bile evimde bulunduruyordum eger gaz yaparsa birsey takviye ederim diye. Ben cok memnundum
annesininbali-00 ben kollaniyorum bebeğim doğduğundan beri 2 aylık oldu çok memnunum kizimdada kıllanmış tim