Bebeğim 5.5 aylık bazen özellikle de akşamları biberonla mama içerken ıı diye sesler çıkarıyor ıkınır gibi , kafasını geriye doğru atıyor , kızarıyor bozarıyor ağlıyor bazen. Neden böyle yaptığını çözemedim. Hep yapmıyor bazen yapıyor. Nedeni ne olabilir ki ?