Selin-9 Bebeğim fantomalt toz mama kullanıyordu üretimden kalkmış heryerden toplamışlar mamayi bilgisi olan varmi niçin böyle bsy olmuş
Zelislina Selin-9 evet doktor bize de kullanmamızı söylemişti bebeğim zayıf olduğu için ama piyasada bulamadık nasıl kullanıyordunuz acaba günde kaç Ölçek bize doktor dört ölçek dedi fazla kullanabilir miyiz