Aynı aynı aynııııııı . 3 haftadan beri ilk defa bu gece biraz rahat uyuyoruz (şimdilik 🧿 ) . Önce diş sandık ama artık eminim uyku gerilemesi. Bu arada idrar yolu enfeksiyonu atlatıyoruz 😔🤦 doğduğundan beri ilk kez bu kadar ağladı . Sanki etini koparıyoruz 😔 elden de sabretmekten başka birşey gelmiyor 😔 inşallah bir an önce biter 🙏🙏🙏