Ozlmrh_200922 Merhaba lar ben lazer olmak istiyorum emzirme döneminde uygun mu dur bilmiyorum çok araştırdim hiç net bi sonuç yok gittiğim guzelik merkezi yapmam diyo bu dönemde yapan varmı merak ettim
biroglanannesii1 Ozlmrh_200922 Benim makinem var kendim yapıyorum doktoruma bir kaç kere sordum yapabilirsin bir şey olmaz dedi
Denooomii Ozlmrh_200922 gidiyorum bende araştırdım baya 6ay geçtiyse diyolr göğüs bölgesine yapmiycaksan demislerdi
Ozlmrh_200922 Merov bende olablir diye biliyorum ama o lazer ışınları vücuda geçiyo ve süte zarar veriyor Muş denildi bana ne kadar doğru bilmiyorum
Ozlmrh_200922 Merov biroglanannesii1 oda rahatlik tabi ama ben guzelik merkezine gitmek istiyorum vücudum hamilelik den sonra baya kötü oldu ama şimdi de böyle bı engel çıktı karşıma
biroglanannesii1 Ozlmrh_200922 Doktorum alanında en iyi doktorlardan biridir doktoruma güveniyorum öyle bir durum olsaydı mutlaka hayır derdi çocuk doktoruna da ayrı sordum bir şey olmaz dedi