Agucuk_gbm Merhaba, rotavirüs aşısı yaptıran var mı? Yan etkileri oluştu mu? Alışan 3 gün sonra ciddi huzursuzluk ve az ateş yaşadık. Huzursuzluğu devam ediyor. Ne kadar sürer bilemiyorum. Benzer durum yaşayan var mı?
Sedakanikyiss Agucuk_gbm Cuma günü hem rotanın ikinci dozunu hemde rsv yaptırdım herhangi bi yan etkisi olmadı çok şükür.
Bynvet Agucuk_gbm oldu şimdi doktordan geldim probiyotik önerdi onu alacağım. İlk doz sıkıntısız geçti 2. Dozda kabız ve huzursuzluk oluştu nadir görülürmüş öyle dedi doktor
Meroll Çarşamba ilk dozu yaptırdım ben de bebeğime ateş yapmaz ama bira ishal yapabilir dedi o gün kakasını daha bol yaptı o kadar.Söylediğiniz şikayetler aşıya bağlı olmayabilir.
AsliKa Rotavirüs aşısının yan etkisi olmaz demişti bizim de doktorumuz. Belki kakası yumuşar demişti. İlk dozda bişey olmadı ama 2.dozdan sonraki gün biraz mızmız oldu ve iştahı kapandı. 4-5 gün kadar. Belki de denk geldi bilmiyorum :)