Emine003 😅ya canım bakma böyle sitemli konuştuğuma emzirmek gerçektende rahat bir durum. Acıkcası çok üzerine düşmedim düşsem belkide şimdiye bırakırdı ama ilk başlarda bizde zorlu süreçlerden geçtik , silikon kullandık zorluğunu iyi bilirim yoğun bakım, covid felan derken çok sükür sağlıklı ve emmeyi seven bir bebek sonuçta emzirmenin amacı bu. Bebekler için yaratılmış bir durum o yüzden onu yormak ve yıpratmak istemedim azaltarak gitme taraftarıyım biz her me kadar zorlansakta onlar iyi olsun yeter ❤️ 🙏 tabiki mama verme durumunu her zaman daha zor görmüşümdür hazırlık aşaması durumundan dolayı o konuda sabır ve kolaylık dilerim her anneye 🙏