Guzelanne23 sağlıkla büyütün bebeğinizi 🙏 ben ilk zaman hiç takmadım herkes çok üstüme geldi göbeğin kalacak diye belki bir ay sonra alıp taktım ama bir hafta ancak kullanabildim hiç bana göre değil rahat edemedim diye bir daha takmadım. 3-4 ay gerçekten çok kötü bir görüntü vardı vücudumda ve 27 kilo almıştım hamileliğimde sonra yavaş yavaş gitti şu an eski kiloma döndüm 9,5 ayda ve göbeğim hiç yok hamilelik öncesine döndüm. Yapısal da olabilir bilemiyorum ama benim fazlalıklar gitti.