Ozaninanasi canım sık sık emzir . Emmezse muhakkak sağ . Banyoya ılık suyla masaj yaparak kanalları aç.her emzirmeden sonra muhakkak zeytinyağ sür. Ben tabağa zeytinyağı dökmüştüm. Emzirdikten. Sonra hemen sürüyordum . Yara olmadı
Duygu1629 adaçayı yağı diğer adı. Zaten dönmeye başlayana kadar maalesef geçmiyor