Biryagizbiromerannesi benim kıZım da 3 aylık ve bizim iki aydır bu durum Var. Aynı yeşilimsi be sümüksü. Bazen normalleşiyor sonra yine aynı . Üşütse Nasıl üşütecek okadar güzel giydiriyorum anlam veremedim bi türlü. Dr söyledim kaç defa normal olabilir diyor.