Elifadaannesi 2 ay 12 günlük bebeğim reflüsü olduğunu öğrendik bebelac thickener anne sütü kıvam artırıcı kullanıyoruz 2 gündür bebeğim normalde günde 3 defa kaka yapıyordu kesin bugün 1 kere bile yapmadı çok huzursuz ne yapacağım ilk bebeğim şaştım kaldım
Linaamom Elifadaannesi çay kaşığıyla zeytinyağ vermeyi deneyin bir de bol bol poposuna pişik kremi sürün yumuşasın poposu. Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmamasınnormal diyor doktorlar
melegim71 Elifadaannesi canim once probiyotik al güvenle verebilirsin bagirsaklari duzenler ayriyeten zeytinyagi icir ısıt ama zeytinyagini sonra vucuduna masaj yap mutlaka faydasi olacaktir zaten kullanndiginizdan olmustur kabiz bide anne sutu aldigi icin hergun kaka yapmak sorunda degil 1 haftaya ladar yapmamasi normal
Misbebegim Elifadaannesi hep zeytin yağı diyorlar ama daha çok küçük asitli olduğu için zararlı olduğunu duydum bence emzirmeye devam edin bebeler tkinir bizde kullanıyoruz 1 senedir .doktorunuza sorun birde daha 2 aylık illa zeytin yağı verecekseniz de benmari usulü ısıtın soğutun öyle verin asiti kırılsın birde natürel zeytin yağı olacak .doktor belki forbiome falan önerir biz kullanmıştık bagirsak için gaz damlası kaka olayını da düzenliyor.
Denizdeyse Zeytin yağı verebilirsin ben bir çay kaşığı veriyom aç karnına birde poposuna sürüyorum Kimyon ve rezene çayı da iyi geliyor
Elifadaannesi melegim71 teşekkür ederim önerebilceğiniz bi probiyotik var mı daha önce biogia kullanmıştım çok geç fayda etmişti
Denizdeyse Elifadaannesi kendim içiyorum ikisini bir karıştırıp içiyorum bebeğe de rezene kimyon çayı veren var ama ben korktuğum için hiç vermedim
Elifadaannesi Misbebegim evet bende probiyotik almayı düşünüyorum 20 günlük falandı doktorumuz biogia önermişti probiyotik bağırsaklarını düzenlemesi için sanki kakaya da etkisi oluyordu bitmişti olmazsa tekrar alayım
Misbebegim Elifadaannesi evetkesinljkle alın bağırsakları düzenliyor bizde ilk yeni dogan donemi bıçağı kullandık sonra forbiome kullandık en son sap simpplex kullandık alerjik bebek bagirsak tepkiliydi bizim ve gazlı bir bebek o nedenle çok faydalı sofa olsun
Elifadaannesi Misbebegim benim kızımda alerjik bebek aşırı gazlıydı sab simplex falan fayda etmedi maalesef bize bizde mommys bliss fayda etti şükür
Misbebegim Elifadaannesi o kadar çok probiyotik gaz damlası denedik deneye deneye buluyorsun yarayani her bebek farklı tek doğru yok o sebeple deneyip bulmak lazım.
Nurcan0 Elifadaannesi bebeğim bugün 2 aylık oldu. 10 gündür bizde bu sorunu yaşıyoruz. İlk 2 gün büyük çişini yapamadı acile götürdük lavmasını yaptılar rahatladı. Sonra tekrar 2 gün aysınısı oldu gene acile görürdük gene lavmasını yaptılar ve gene kabız oldu. Çocuk cerrahisine götürdük. Makattan muayene etti dar değil falan dedi fitil yazdı. Kabız oldukça kullan devam ederse uzmana göster dedi. Şuan az yapıyor. İl dışındayım eve gidince mutlaka doktora götüreceğim
Yenianne31 Elifadaannesi merhabalr benim bebeğim de 3 aylık ve kabız bır çözüm.bulaboldiniz mi ben demir ilacı da kullanıyorum
Elifadaannesi Yenianne31 kabızlık çok zor ya bizde kaç gündür uğraşıyoruz yapamadığı için çok ağlıyor poposundan pekmez sıktık yarım saate kalmadı yaptı ve rahatladı doktorumuz zeytinyağ vermemi söyledi bakalım birazda zeytin yağ vercem
SCerenY Elifadaannesi benimki de doğduktan sonra aylarca kabız kaldı çok zordur bilirim öncelikle allah bebişe ve size sabır güç versin 🤲🏻 saf zeytinyağı verebilirsiniz, poposuna da sürebilirsiniz. Ayrıca youtubedan bağırsak masajlarını izleyebilirsiniz işe yarıyorlar bazen
Ysalvatore Elifadaannesi hemen müdahale etmeyin bence çünkü 5 güne kadar normal sayılıyor o ayda bebeklerin kaka yapmaması ileride değişicek zaten yaptığı zaman sert ve kuru değilse kabız değildir 5 günü geçerse bakarsınız duruma göre