Ecemece28 evet maalesef küçük yaşta olanlar daha şanslı genelde hep küçük bebekleri alıyorlar. Onlar da 3 yaşındayken almışlardı. Ben alacak olsam ben de ufak yaşta olanı hatta bebek olanı almak isterdim kendi evladım gibi büyütmek için ama dediğiniz gibi büyük çocuklar hep orada kalıyorlar ne yazık ki sizi psikolojik olarak etkilemezse ve gerçekten istiyorsanız yaşı büyük alın ama tereddutunuz varsa daha küçük yaşları tercih edebilirsiniz. İnanın bir şey yapmanıza gerek yok kendiniz olun doğal olun siz zaten ne söylerseniz nasıl davranırsanız davranın onlar çok fazla inceleyecekler araştıracaklar sizi, gerekirse yakın çevrenizle gorusecekler sizin hakkınızda. Gerçekten kolay değil. İşverenim çocuğu bulup o çocuğu almaya karar verdikten altı ay sonra evine getirebildi. Ve bu çiftin çocukları olmuyor yillardir tedavi görüyorlar doktor raporlari var, bir bebeğe o kadar hasretlerdi ki şimdi kendi evlatları gibi üzerine titriyorlar. Durumları çok çok iyi onların istediği şartların hepsini sağladılar. Evde tadilatlar yapıldı, çocuk için tamamen güvenilir bir alan yaratıldı, çocuğa oda oyuncak kıyafet aklınıza ne geliyorsa hepsi yapıldı
Bunların hepsi ara ara denetleniyor eve gelip bakıyorlar tehlikeli bir durum var mı vs. Çocuk zaten devamlı pedagogla iletişim halinde. O çocuğun biyolojik ailesi yok kim oldukları belli değil aileyle görüşme durumu yok yani. Böylesi biraz daha kolay bence çocuk için, tek bir aileye yakınlık kurup aitlik hissediyor.