Linaamom ay basligi “hiç duymayan” diye okuyup üzüldüm. Benimki de 9,5 aylık aynen anlattiginiz gibi yalnız degilsiniz :) oyuncaklardan sıkılıyor o yüzden bir kısmını çıkarıyorum sadece, mesela bu hafta 4-5 tanesiyle oynadı haftaya onları kaldırıp diğer oyuncaklarını çıkarıyorum yeni gibi seviniyor 😀 her hafta böyle parça parça değiştiriyorum. Onun dışında etkinlik yaptığımda çok dikkatini çekip oynuyor. Yakalamaca oynuyoruz ben emekliyorum o kovalıyor sonra o kaçıyor ben kovaliyorum çok eğleniyor. Perde arkasına saklanıp ce-ee yapmayı da çok seviyor. Bunlar dışında eğer oyalayacak hiçbir şey bulamazsam direkt duşa giriyoruz 30-40 dk oynuyor suda ya da dışarı çıkıyoruz parkta yine çok vakit geçiriyor. Tabii bunların hiçbirini ben yanında olmadan yapmiyor. En sevdiği oyuncak etkinlik olsa bile ben asla koltukta uzanıp dinlenemiyorum hep yanında oturmami istiyor beraber oynayalım istiyor iki dk yalnız kalmaz hemen yanıma geliyor. Ve temas bağımlısı resmen illa ki bı yerleri bana değecek yoksa rahat etmiyor çocuk 😀