Ra2211 merhabalar sevgili anne bizde 3.ayımıza girdik ve kolik bir bebeğim var biogalayı da denedik bir kaç tane daha ama doktor değişimi üzerine en iyi gaz damlasıyla tanıştık ismi “SAB Simplex “anında kesiyor akşam atak saatlerimiz vardı saat 7 den 11 kadar azaldı çok şükür tavsiye ederim inanın kolik bebekle çok zordu şuan o kadar rahatız ki arkadaşıma da önerdim dua ediyor bana günde 3 kez kullanılıyor (Bebekler: Bebeklere, 15 damla (0,6 ml) SAB SİMPLEX yemekle beraber veya yemekten Sonra verilebilir. Ihtiyaca göre ek olarak uykudan önce de 15 damla SAB SiMPLEX verilebilir. Yazıyor nette doktor da bana ya mamadan 20/30 dakika önce yada sonra ver demişti geçmiş olsun