Öncelikle hepimizin acısı çok taze, herkese geçmiş olsun diyorum 💐
Biz yeni evimize taşınma aşamasındayız, o yüzden sizin fikrinize ihtiyacım var. Balkonuma perde yaptırmak istiyorum, aklımda plise perde var.. kesinlikle çok şık ama kullanan memnun olan olmayan var mı acaba. Yada benim cam balkonumda perdem böyle memnunum diyen ?
Bu arada plise perde montajını izledik eşimle ve cam balkona bir sürü delik açıldığı için eşim fikirden bi tık uzaklaştı 😀