Doğduğundan beri aşırı gazlı bi bebeğim var 4 doktora gittim hepsi kolik değil ama çok gazlı bebek allah yardımcın olsun vs. Dedi. Sadece emziriyorum bebeğim için biogaia ve sab simplex kullanıyorum. Karnına sıcak havlu ısıtıp koyuyorum, kiraz çekirdekli kemer kullanıyorum, gece gündüz sürekli masaj yapıyorum. Bende rezene, anason, kimyon tohumu içiyorum ayaklarımı hep sıcak tutuyorum 5 aydır tek bir çiğ meyve/sebze yemedim, bakliyat yemedim, süt içmedim peyniri bile laktozsuz peynir yiyorum geçen gün 2 akşam üst üste 2şer kaşık laktozsuz yoğurt yiyeyim dedim bebeğim gazdan uyumadı bütün gece. Daha ne yapabilirim bitmiyo bu gaz ne yaptıysam bitmiyo nolur yardımcı olun ne uyku kaldı ne düzen perişan haldeyiz 😓😓😓