mutlubianneyimm12 11 günlük bebeğim göbek bağı dün düştü. Az önce çok ağladı.. altını değiştirirken bi baktım kanamış. Normal midir bu durumu yaşayan var mı?
Deletedmom_79 mutlubianneyimm12 fizyolojik yani normal kanaması hafif sızıntı şeklinde zamanla düzelicektir. Ama oluk oluk geliyosa ya da hiç içiniz rahat etmezse götürün doktora gümüş nitratla yakıp durduruyolar zararsız ve acısız bir işlem
Ekmekarasipogaca mutlubianneyimm12 doktora görürüm k vitamini yaparlar geçer bir defa daha kan gelebilir korkmayin
Deletedmom_79 mutlubianneyimm12 yok hiç tedirgin olmayın hayırlı olsun bu arada güzelliklerle büyüsün🫶🏻