Endegerlimoglum benim kizim 3 ay 9 günlük. yattığı yerden kafasini kaldırabiliyo. hala çığlık atmadı maalesef. gülüyor ama kahkahasi de yok. ozellikle merak ettigim sey uyaniklik süreleri. benim kizim 2 saatten fazla uyanik kalmiyo. uykulari nasıl
papatyam-34 Endegerlimoglum Ah ne kadar güzel maşallah benim oğlum 4ay 28 günlük 1 buçuk saat uyanık kaldı mı başlıyor ağlamaya hatta genelde 1 saat içinde de başlıyor ağlamaya 1 saat uyanık kalıp yarım saat uyuyor sabırla uzatmaya çalışıyorum oyalamaya çalışıyorum 2 saat uyanık kalıyor bu sefer 20 dakika uyuyor 🙊
Mertveannesi2211 Endegerlimoglum benimki de 3 ay 3 günlük biraz hantal kafasını kaldırmıyor ama bugün bağırmaya başladı kahkaha bizde de yok uyku konusunda günde bir kaç defa yatar onlar da yarım saatlik hemen farkeder sallarsam biraz daha uyur ama benimki doğduğundan beri uykuyla arası yoktu hiç
Esmakavu Endegerlimoglum Endegerlimoglum bizde 3 ay dolmak üzere gülüyor konulurken oda konusuyor gibi tepki veriyor. Sizin belli bir rutininiz var mı destekli mi uyuyor?
yaybebegi Endegerlimoglum benimde 1 hafta sonra 3 aylık olacak çığlıktan kastınız nedir durduk yere bağırasımı veya birşeyee tepki olarak bağırasımı anlayamadım.
Keeeriman Merhaba,12.hafta yeni bitti bizde de uykular hala duzensiz gunduz uykulari yarim saar kadar,en fazla da 2 saat uyanik kalabiliyir sonrasi yaygara
yaybebegi Keeeriman bizimde aynı havalar güzel gittiği için 1 haftadır neredeyse saat 2 4 arasını dışarıda geciriyorum hem uyusun hemde bende biraz açılayım diye. Ama bir yandanda korkuyorum disarda uyumaya alışır artık hiç uyumazsa diye.
Endegerlimoglum papatyam-34 neredeyse 5 aylik. neden bu kadar az acaba. uyuyunca uyusa uykuyu seviyor dicez ama az da uyuyormuş. zor olur ya öyle
Endegerlimoglum Esmakavu rutin mutin hak getire. ya memede uyuyor yada salliyorum ayagimda. ama gecen disardayken sallayamadim kendiliginden uyudu. gaza gelmedim degil. ama cok kucuk daha kıyamıyorum desteksiz uyutmaya
Mertveannesi2211 Endegerlimoglum düzene koymaya çalışıyorum ama olmuyor o bana uymayinca mecbur ben ona uyuyorum yine
1annebelis yaybebegi benim bebeğimde 4.5 aylık şuan 3.5 aylıkken başladı çığlıklar sevinç çığlığı gibi dikkat çekmeye çalışma gibi yani kendi kendine yada biri onunla ilgilenirken sevinç çığlığı atmaya ama her bebeğin gelişimi Farklı 1 hafta içinde bile bebekler birden gelişim sağlıyorlar
Esmakavu Endegerlimoglum bizimkide salıncakta sallanarak uyuyor onsuz uyumuyor alışırda hep böyle ister diye çok korkuyorum ne yapacagım bilemiyorum
Keeeriman yaybebegi ben de ozellikle aksamustu saatleri aglama krizleri gelmeden cikarmaya calisiyorum. Suan icin pusette daha iyi uyuyor iki buklum anne karni gbi herlade ondan ☺️ama 4/7 arasi aksam cadi saatleri aglama krizleri herseye sinir oluyor uyumuyor uyuyamayinca daha cok sinirleniyor. Kavga dovus 9 u buluyor yatmasi
Alparslanmoms_ Endegerlimoglum benim oğlum da 3 ay 2 günlük. Son günler de huysuz . Meme de inatçılık yapıyor aç olsa bile emmiyor canı isteyince alıyor. Bayağı ses çıkarıyor bazen ses çıkarak konuşuyor gibi beni uyandırıyor. Uyanıklık süresi 2 saati buluyor. Gündüz uyku süresi azaldı.Uykuya geçişte de biraz huysuzlanıyor . Etrafı keşfetmek istiyor kucağım da gezdiriyorum bir süre sonra ondan da sıkılıyor. Daha yattığı yerden kafasını kaldırmıyor ama yüzüstü kaldırıyor sonra ondan da sıkılıyor böyle biz de.
Endegerlimoglum Alparslanmoms_ inan bihafta oncesine kadar 3. ayin basinda benjm kizim da öyleydi. huysuz du emmedi ac kaldi. uykusu geldi direndi uyumadi. atakti sanirim .simdi şükür iyiz
Esmakavu Endegerlimoglum kendi yaptıgımız bir salıncak tahtadan yaptık😊 eski tip diyeyim iki ağacın ortasına kurulmuş gibi bi tek onu sevdi
Guneyinannesii Endegerlimoglum ben de hamak aldım ebebekten o da çok rahatlattı beni gunduz uykularında. Dalması memeye göre daha uzun oluyor sallarken ağzına emzik veriyorum ama normale göre daha uzun uyuyor hamakta