Eeeesslem benim elimde 2 kutu vardı daha önce burdan bir anneye vermiştim. Keşke sizede yardımcı olabilseydim😓
Ama ben ilaçtan ayrı birde reflü maması kullandım çok faydasını gördüm yarı yarıya kesti kusmasını. Doktordda zaten kusması kesilene kadar kullan demişti.
Aptamil AR mama n11 den almıştım bir bakın isterseniz