Muazselami Merhaba arkadaşlar 19,5 aylık bi oğlum var anüs yani popo deliğinde morluk var bazen mor bazen kızarınca karışık mor gibi sizce neden olur başına gelen var mı
Milo Benim kızımda da var o tür morluk dogdugu gunden doktora sordugumda zararı yok büyudukce gecicek demisti 🤔öyle hatırlıyorum
Muazselami Milo tam popo deliğinde mi peki yani bizde doğduğunda yoktu 1 aydır var bazen tam mor bazen de morluk geçerde onun izi gibi mor var anlamadım bi ara kabızlıga bağladım ama hala var