yaybebegi evet biliyorum aslında. Ama kızımın süt alerjisi var, bu yüzden memeden soğudu gibi birşey. Sadece uyuduğu zaman emiyor. Duşta emziriyorum ara ara. Bu sayede uyanıkkende çok nadir emiyor ama bu kadar oldu en fazla. Denemediğim yöntem kalmadı bende napayım emdiği kadar diyorum zorlamıyorum. Kalan sütümü de hastalandığı zamanlar için saklıyorum 😂 şifa niyetine