Hayırlı akşamlar kızlar oğlum 1 hafta önce aniden 39.5 ateşle acile götürdük çok zor düşürüldü ateşi serum takıldı bir kaç gün inişli çıkışlı ateşi oldu antibiyoltik kullanmaya başladık bir kaç gündür kanlı ishali var vücudunda minik kırmızı kabarcıklar oldu ne olduğunu anlamadık bu mamayı kullanıyordum zaten 3 numara yeni geçmiştim böyle bir sorun yaşayan varmı mamadanmı olduki