Kızlar 40 günlük olduk çok şükür kundağı bırakmayı düşünüyorum çünkü asla durmuyo ellerini kollarını çıkarıyor emziremiyorun kolundan dolayı göğsüme de yatıramıyorum iki büklüm yapıyor içinde kollarını rahatsız oluyor hele gece daha zor bırakmayı düşünüyorum bende ama bilemedim uykusunu etkiler mi acaba?