Hayat123456789 Kızlar merhabalar eşi asker olup deprem bölgesine göreve giden var mı acaba eşya olarak ne koyabilirim ki yanına
Hayat123456789 Askdurum yedek üniforma koydunuz mu acaba Ben çamaşır ,çorap 1 takım eşofman terlik traş takımları havlu yedek üniforma koydum arkadaşları oralarda ihtiyaç olarak onları söyledi
Ezollita Hayat123456789 benim eşim depremzede olduğu halde 15 gündür oradaydı yarın yine gidecek yanına kıyafet bol bol iç çamaşırı aldı bir de üniforma duş alacak yeri yoktu ilk gittiğinde şimdi var mı bilmiyoruz terlik koydu ekstra
Hayat123456789 Ezollita yaa çok bir durum Allah yardımcınız olsun iyisiniz değil mi Benim eşimde yeni gidecek daha batıdayız biz 15 günlük demişler ama belli de olmazmış sanırım şaşırdım ne lazım olur diye
Ezollita Ay kızlar ne çiledir ben bilmiyorum depremden kaçtık o gece götürdüler eşimi kimse de demedi ki aileleri var ne yaptılar diye 3 gün sonra ulaştılar bize nerede kalıyorsunuz diye