Anneler merhaba. 2 ay 10 günlük bebeğim var. Bu zamana kadar hep sessiz ortamlarda daha doğru evimizde uyuduk. Misafir geldiğinde ya da misafirliğe gittiğimizde mqlesef uyumuyor. Her sese uyanıyor. Evimizde de aynı şekilde. Bir yere gitmek kalmak istemiyorum bu yüzden. Evde de en ufak sese uyanıyor sıçrayarak uyanıyor. Bir öneriniz var mı nasıl alistirabilirim. Gerçekten buna çok ihtiyacım var. 🤗🤗😑