Bebeğim bugün tam 7 aylık süt alerjisi olduğu için doktor önerisiyle 4.5 ayda ek gıdaya başlayalım dedi. Erken biliyorum, tadım denedim kabul etmedi daha küçük diye çok zorlamadim ara verdim. Beş buçuk aylık iken tekrar başladık. Ama yok arkadaş yok ne hevesle başladım yok yani nefret ediyor çocuk tadimlarda çok önemsemedim ağzına değsin yeter diye avuttum kendimi. Çorbalar yaptım yemekler denedim yok yok kaşığı elimden alıyor yere atıyor mama sandalyesine bile oturmuyor, ağlama ittirme stres içinde zor bela yedirmeye uğraşıyorum. Üstü başı batıyor ortalık batıyor batsın umrumda değil temizlerim ama boğazından bir yudum zorla geçiyor. Şu bile kabul etmiyor. Olmuyor yapamıyorum. Hergun bir heves hazırlıyorum yok yone aynı. Nasıl olcak nasıl aliscak bilmiyorum. 3 kg doğdu 7aylik 6.300 Gr gidim gidim kg alıyor. Etrafimdako herkes yiyor mu yiyor mu sürekli baski altında hissediyorum. Bende istiyorum iştahlı olsun yesin ama yok olmuyor 😬