Hanımlar hayırlı akşamlar. Başlıktada yazdığım gibi kızım kitap kurdu gibi kitaplarını yiyor hemde çok güzel iştahla🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 13 aylık neredeyse son 1 aydır tüm kitaplarını yeme isteği var. Hani tanımak falan değil bıraksak tüm kitabı kemirecek o derece. Artık kitapları vermemeye başladım. Dikkatmi çekmek istiyor diye düşündüm fakat henüz daha çok küçük. Vitamin eksikliği olabilme şansıda aklıma geliyor. Varmı başına gelen😞