Kızlar üst sağ taraf bembeyaz olmuş ve elimize sivri geliyor daha patlamamış ama çok erken değil mi? İrkilip eliyle yüzünü kulaklarını kaşımaya başladı eller hep ağızda ve aşırı huysuzluk bağladı heryeri bağıra bağıra ısırmaya çalışıyor gece uyanmayan oğlum uykusunda bağırıp ağlamaya başladı devamlı eli yüzünde kulaklarında. Jel aldım sürünce rahatlıyor bi süre. Ne yapmam lazım?? Çok erken değil mi? Banamı öyle geliyor diye ailedekilere kontrol ettirdim herkesin eline sivri sivri geliyor. Ne kadar sürer bu huysuzluk ? Ne yapmam gerekiyor nasıl rahatlar?