ozlemmm Merhaba anneler. STT’ye hep bakardım, geçen gün bakmadan almışım oğluma yoğurt yaptığım sütü. STT 14 şubat dün mayalayıp yedirdim bugün zaten yerken yüzünü ekşitti. Acile götüreyim mi? Annem bir şey olmaz diyor ama bilemiyorum, başına gelen var mı?
Deletedmom_79 ozlemmm ek bilgi düşeyim bu tarihler tavsiye edilen tüketim tarihleri olsa da en az 7 gün daha tüketilmelernde sakıncası bulunmayan ürünlerdir. (Uht ürünler olduğu için) Sizin ki çok az aşmış ama zaten şuan sağlıklı şükür.
ozlemmm ozlemmm Belki yarın öbür gün merak edip bakan olur bu gönderiye o yüzden yazayım dedim. 112’yi aradım doktora bağladılar (bilgim yoktu çok iyi bir uygulama olmuş bu arada) En fazla ishal olup biraz huzursuzluk yaşarmış bebekler. Aradan 4-5 saat geçmişti fark ettiğimde zaten vücuttan yavaş yavaş atılırmış bu saate kadar o yüzden telaş edilmesine gerek yokmuş ama yine de takip edin birkaç saat daha dedi doktor. Ama şimdi sakince uyudu bile cok şükür